هدیه اپراتورها برای خبرنگاران
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید یکی از جذاب ترین شغل هایی که در دنیا این روز ها وجود دارد این است که مردم با این شغل به نحوی در ارتباط هستند. این روز ها خبرنگاری یکی از شغل های بسیار جذاب هست که بسیاری از مردم که خبر ها را دنبال می کنند توسط همین خبرنگار ها به مردم می رسد.. این روزها  در تقویم کشور روز خبرنگار است به همین مناسبت اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که خدمات بسیار جذابی به خبرنگار دهند.دو تا از این اپراتور هایی که بیش تر بازار سیم کارت دائمی و اعتباری  در اختیار ان ها هست همراه و ایرانسل است در تلاش هستند که خدمات بسیار خوبی را به این قشر فرهیخته بدهند.با اختصاص یک شرایط ویژه برای خبرنگاران، از آنها تجلیل و قدردانی نمایند. شرایط واگذاری هدیه اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به خبرنگاران به شرح ذیل می باشد:

هدیه اپراتور ایرانسل برای روز خبرنگار

بنا به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه، این اپراتور بسته اینترنت هدیه 200 گیگابایتی را برای خبرنگاران فعال نمود.

 

هدیه روز خبرنگاری ایرانسل شامل چه کسانی می شود؟

بسته اینترنت هدیه یک ساله با حجم 200 گیگابایت از روز سه شنبه هفدهم مرداد ماه 1402 مصادف با روز خبرنگار، از سوی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور بر مبنای فهرست شماره های ایرانسلی اعلام شده توسط وزارت ارشاد، برای خبرنگاران فعال شده است.

 

نحوه فعال سازی بسته اینترنت هدیه ایرانسل

این بسته هدیه یک ساله که به روال سال های گذشته برای خبرنگاران در نظر گرفته شده، به صورت خودکار بر مبنای فهرست شماره های ایرانسلی خبرنگاران فعال می شود. خبرنگارانی که این بسته هدیه بر روی شماره آنها فعال شده باشد؛ پیامک زیر را دریافت می کنند:

" خبرنگار ارجمند، با سلام و احترام؛ روزتان مبارک.

با هدف فراهم کردن بستر مورد نیاز برای ایفای رسالت اطلاع رسانی در دنیای دیجیتال، بسته اینترنت همراه 200 گیگابایتی یک ساله ( هدیه ایرانسل به مناسبت روز خبرنگار ) برای شما فعال شد.

 

ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه دهنده 5G در ایران

در صورتی که مشترک پیش از فعال شدن این بسته هدیه، بسته اینترنت فعال داشته باشد، بسته قبلی رزرو شده و این بسته با اولویت مصرف، فعال می گردد. خبرنگارانی که این بسته هدیه روی حساب آنها فعال شده است، پس از پایان اعتبار بسته هدیه روز خبرنگار می توانند با ارسال عدد یک به شماره 3141، بسته های فعلی موجود روی حساب خود را که به سبب فعال بودن بسته هدیه روز خبرنگار، استفاده از آنها متوقف شده بود، مجددا فعال سازی کرده و از آن استفاده نمایند.

 

نحوه دریافت اینترنت خبرنگاری برای کسانی که در نامشان در فهرست موجود نیست؟

با توجه به این که 200 گیگابایت اینترنت هدیه امسال نیز بر اساس لیست سال گذشته که از طرف وزارت ارشاد برای وزارت ارتباطات و در نهایت برای اپراتورها ارسال شده بود، به خبرنگاران تخصیص یافت، مهم ترین سوال این است که خبرنگارانی که بنا به هر دلیلی نامشان در لیست موجود نمی باشد و یا در یک سال گذشته به جرگه خبرنگاران پیوستند؛ چگونه می توانند از هدیه اینترنت یک ساله ایرانسل بهره مند گردند؟

 در همین راستا، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی در جمع خبرنگاران در این باره گفت: " اینترنت هدیه خبرنگاری، مانند سال های گذشته به خبرنگاران ارائه می شود. خبرنگاران از روز سه شنبه  17 مرداد ماه به مدت یک ماه فرصت دارند تا از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام نمایند."

شایان ذکر است که پنجره ملی خدمات هوشمند متعلق به وزارت ارشاد بوده و لیست ثبت شده در آن به وزارت ارتباطات و در نهایت بر اساس نوع سیم کارت خبرنگاران به هر کدام از اپراتورهای مربوطه ارسال می گردد.

به طور کلی مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند برای اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته های اینترنت همراه خود از روش های زیر استفاده کنند:

·        مراجعه به نسخه وب ایرانسل من

·        مراجعه به نسخه اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 4 * 1 * 555  ( ستاره 555 ستاره 1 ستاره 4 مربع )

برای آگاهی از میزان باقی مانده اعتبار حجمی تمام بسته های افزایشی و ترکیبی اینترنت ایرانسل، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند کد دستوری # 10141 * ( ستاره 1141 مربع ) را شماره گیری نمایند.

 

هدیه اپراتور همراه اول به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با 17 مردادماه روز خبرنگار، از سوی این اپراتور یک بسته اینترنت هدیه 200 گیگابایتی برای خبرنگاران کشور فعال گردید که پس از فعال سازی از طریق یک پیامک به مشترک اطلاع رسانی می شود.

البته این اپراتور در آستانه روز 19 مرداد مصادف با بیست و نهمین سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران توسط همراه اول، ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران ایرانی، اظهار امیدواری کرده که همکاری و همراهی این قشر فرهیخته، موجب ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی در کشور می شود.

نحوه فعال سازی هدیه اینترنت خبرنگاران در اپراتور همراه اول

این بسته هدیه اینترنت که به صورت خودکار بر اساس فهرست اعلامی وزارت ارشاد، برای خبرنگاران فعال می شود؛ نیاز به فعال سازی ندارد و در صورتی که خبرنگاران بسته سال گذشته خود را هنوز استفاده نکرده باشند؛ می توانند به دنبال آن بسته و همزمان از بسته جدید خود استفاده نمایند.

بر اساس اعلام روابط عمومی همراه اول خبرنگارانی که به هر دلیلی نامشان در فهرست اعلامی وزارت ارشاد نبوده و یا در یک سال گذشته به جرگه خبرنگاران پیوستند و از سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول استفاده می کنند؛ می توانند با مراجعه به سامانه e-rasaneh اطلاعات خود را وارد نمایند. بعد از تائید اطلاعات توسط این سامانه، باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه نموده و برای دریافت اینترنت خبرنگاری ثبت نام نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: